Gehaakt vest

Leuk dat je een kijkje komt nemen.

Het was november vorig jaar voor het laatst dat ik gepost heb en inmiddels zijn we alweer in januari aanbeland. De feestdagen zijn voorbij en de eerste storm hebben we ook weer gehad. De dagen gaan weer voorbij en alles gaat zijn gangetje. 

Ik heb niet stil gezeten hoor....door wat blogs te bezoeken en hier en daar eens te Google'n kwam ik een beetje in de ban van kleding haken. Vorig jaar had ik al een keer een hemdje gehaakt maar een écht kledingstuk dat had ik nog niet geprobeerd maar had wel mijn aandacht. Ik had het boekje van ByClaire Fashion aangeschaft en daar staan zeker leuke vesten in (staat inmiddels ook op de to-do-lijst). Uiteindelijk stuitte ik op een leuk vest van Naaldkunst uit Alkmaar https://www.naaldkunst.nl/. Het was de week voor kerst en ik bestelde het patroon met de bolletjes Katia in zandkleur. Het patroon van het Alaska woon-vest    https://www.naaldkunst.nl/c-3684795/alaska-woon-vest/    ontving ik daarbij. Na ontvangst lekker aan de slag gegaan en ik kon niet meer stoppen, het haakte zo lekker met naald 7! Ik heb telkens goed gekeken hoe groot en hoe lang het zou worden en paste het ook op een bestaand vest. Vorige week heb ik het vest netjes in elkaar gezet en geprobeerd zo mooi mogelijk te werken....en het resultaat wil ik graag delen....

  




Met dank aan mijn zus die bereidt was om het vest even te showen! Laat er nog maar koude dagen komen, ik ben er klaar voor!

Ik wens je een mooi creatief-weekend.
Sylvia

1 opmerking: