Zebra

Hoi,

Leuk dat je weer even bij me komt kijken.
Zoals ik de vorige keer al aankondigde laat ik je de zebra zien welke ik gehaakt heb voor op de babykamer van mijn nichtje. Zij is in augustus bevallen van haar zoontje, Jay!


             

       
Alle onderdelen apart haken, de oren, staart, poten, lijf en kop.

                            
Het meest lastige werkje van alles ...... het in elkaar zetten! Ik blijf het moeilijk vinden om alles 'recht' op het lijfje te maken én ook nog netjes te werken...het hoofdje staat ietsjes schuin maar dat geeft wel een stoer effect eigenlijk! 
Dit is ie dan!


                                         

                                         
En zo ging de Zebra mee naar het kraamfeest met een cadeaubon onder de arm! Ik denk wel dat hij een mooi plekje op de babykamer krijgt.

Graag tot een volgende keer en een fijn weekend gewenst.
Groetjes,
Sylvia

bronvermelding patroon: www.wolcafe.nl

















 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2 opmerkingen: