Haak en Tuin

Hoi, gezellig dat je weer komt kijken.
Het is zeker weer even geleden dat ik een bericht gepost heb op dit blog. Ik had zeker leuke foto's om te laten zien maar het was de laatste weken (gelukkig) te mooi weer om binnen te zitten achter de laptop....;-)

Maar sinds woensdag is het weer omgeslagen en is de temperatuur aan het dalen en begint langzaam herst-weer zijn intrede te doen. Vandaag regent al de hele dag dus een mooi moment om eens wat foto's te laten zien van mijn bezigheden.



 

Dit was toch zo leuk en lekker om te haken. Gewoon tomeloos baantjes haken. Ik heb gewoon net zolang gehaakt totdat de bolletjes op waren en er een randje omheen gemaakt. Helaas werd het dekentje niet groter, de wol was niet meer te verkrijgen. Mocht je interesse hebben voor het dekentje, laat het me weten, ik heb het met liefde en plezier gehaakt!
 
                        
                 
 
De planten in mijn tuin....ik kan er zo van genieten. Ze staan er al weken prachtig bij en ik blijf er naar kijken.
 
                                           
Natuurlijk een nieuw project gestart, ik vond deze Poncho zo leuk maar ik wilde 'm niet van katoen haken, dan leek ie me te stug worden. Ik wilde een warme poncho........Bij de plaatselijke wolwinkel eerst maar eens wat rondgekeken en ik kwam al snel tot deze keuze. Scheepjes Merino Soft en o, o, dit is toch lekker zacht garen, het haakt ook fantastisch. Ik heb alleen een beetje gegokt .. ik ben afgeweken van het patroon, met name de ruimte om je hoofd/hals, ik hoop maar dat ik 'm niet te breed heb gemaakt.....bij het vorderen van het haakwerk zal ik het wel merken.....(ach, haal ik wel weer uit!). 
              
Tja, ik zei het al.....ik kan niet stilzitten als het om haken gaat. Ik vind telkens weer 'iets' waar ik graag aan wil beginnen...zo ook dit hemdje. Dit patroon heb ik al eerder gepost en laten zien in een grijze variant en ik had toen al bedacht dit model nog eens in het wit te maken. Ik schiet al aardig op! Haakt ook weer zo makkelijk weg......De wasmand was een makkelijke uitkomst om mijn bolletje in te laten afrollen.
 
Tot zover weer een berichtje van mijn bezigheden. Volgende keer laat ik het resultaat zien van een eerder gestart haakproject welke ik vandaag ga weggeven aan een lief pas geboren baby'tje van mijn nichtje en haar man.
Dus gewoon volgende keer weer komen kijken hoor!
 
Alvast fijn weekend en blijf zelf ook lekker creatief (geen straf met dit weer)!
 
Crea-bea groetjes,
Sylvia
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten