Kater Theo

Hier een heel leuk haakbericht!

Mijn neefje is helemaal gék van zijn huisdier, de kat. Hij heeft er twee maar één is heel favoriet. Dit was voor mij de reden om voor zijn verjaardag de kat maar eens te gaan haken. Ik heb gebruik gemaakt van het patroon Theo de Kater, van Stip en Haak (http://www.stipenhaak.nl/mijn-patronen/kater-theo.html) en heb zoveel mogelijk rekening gehouden met de kleur van de kat van mijn neefje.

  
 
De start is zijn lijf waarbij je in het rond haakt met vasten. Hierbij moet je wel elke toer even markeren anders weet je niet wat het begin is.
 
 
Steeds maar verder in het rond en elke toer meerderen.
 
De pootjes ook in het rond haken en telkens van kleur wisselen.

Alle onderdelen bij elkaar. De pootjes in verschillende motieven. Het hoofdje voorzien van ogen, oren, neus en zijn 'wangen' met snorharen. Toch al een lief koppie!
En toen was ie af! Het meeste werk zit 'm in het in elkaar zetten. Ik probeer zoveel mogelijk de verhoudingen goed te krijgen en dat alles wel recht zit. Aardig gelukt vond ik wel.
 
 
Even poseren op mijn gehaakte krukje ;-)
 
Een stoere pose voor een stoere kater!!
 
Ik ben helemaal tevreden over het resultaat en o, zo leuk om te maken. De patronen van Stip en Haak zijn goed te volgen en inmiddels heb ik al een aantal dierpatronen gekocht bij haar en liggen al klaar om ermee aan de slag te gaan maar......ik ben nog bezig met krukjes omhaken dus een volgende diertje moet nog even wachten.
 
En nu wil je wel weten hoe mijn neefje de kat vond? Helemaal geweldig! Blij met een replica van zijn echte kat! En ik....ik was wel trots op hoe de kat is ontvangen en hij/zij een lief baasje en fijn nieuw huisje heeft gekregen.

Voor mijn verjaardag heb ik lieve kaarten en mooie cadeaus ontvangen én prachtige bloemen, ik wilde ze even met je delen en de gevers hartelijk bedanken!

 
 
Een fijne komende week en tot gauw een volgende keer,
hartelijke haakgroetjes,
Sylvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten