Kaartenbox en van alles wat

Hoi, Hoi.

Afgelopen vrijdag bij Mirjam een gezellig hobbymiddagje gehad. Met ons drieën heeft zij voor ons weer een leuk projectje verzonnen. Een kaartenbox met vier kaarten en enveloppen.

 
 
 
Vier mooie kaarten met verschillende teksten voor verschillende gelegenheden. Allemaal met hetzelfde thema, leuke swirl en vlinders voorzien van een lintje in dezelfde tinten. Leuk om voor elke gelegenheid een kaartje voorhanden te hebben!
 
Ook nog een los kaartje gemaakt waarbij ook de enveloppe niet vergeten wordt.
 
 
                                         
Wat een rommeltjes van haakwerkjes door elkaar!! Tja, soms 'ontploft' het weleens op mijn werkkamer en dan ligt er van alles door elkaar! Zie hier het resultaat van diverse projectjes To do!
 
 
Ook dit lapje heb ik gehaakt en is bedoeld om een kussen in de bank te voorzien van een nieuw 'jasje'.
 
Zo bedoel ik dus.....
 
Aan de achterkant een stofje genaaid en de flap voorzien van houten knopen.
 
Lekker bezig zo! Mijn volgende kussen is ook al in de maak dus zal eerdaags hier wel te bewonderen zijn.
 
Tot een volgende keer en geniet van het voorjaar......deze komt eraan hoor, mijn pruimenboompje begint al langzaam aan zijn bloesem, dat wordt smullen! Groetjes
Sylvia
 
                                                            

Geen opmerkingen:

Een reactie posten