Wolletjes, Wolletjes, Wolletjes!

Hoi, hoi, daar ben ik weer.

Vandaag even mijn laatste aankopen laten zien. Wat een geweldig wol winkeltje hebben we toch in ons dorp, fijn om voor wolletjes niet meer speciaal 'helemaal' naar de stad te hoeven! Maar ze gewoon om de hoek te scoren....en hoe!!
Wegens een aankomende verbouwing was er een soort van outlet georganiseerd en daar moest ik natuurlijk wel even bij zijn.....en tadaaaa....ik kon echt niet kiezen en om nou te zeggen ik had meteen ideeën, nee dat niet, maar ik kon de wolletjes niet weerstaan en zeker voor zo'n prijsje ;)


            Prachtige Shine met een lichte zilverdraad! Glom mij al tegemoet!!

Ook een 'dijk' van een aankoop, deze Haakbijbel. Er staan zeker 200 haaksteken in. Helemaal gaaf, ik had al een paar keer met het boek in handen gestaan en nu moest ik 'm hebben....hihi...

    Hier mijn aankopen van wolletjes bij elkaar, tja...spoil yourself, zeker weten.
 
 
Inmiddels draai ik 'overuren' met zoeken naar leuke patronen op Internet voor een omslagdoek of plaid om mijn wolletjes een bestemming te geven maar een nieuw project heb ik net gestart dus ik moet mijn enthousiasme nog even bedaren (bijna onmogelijk met al dat moois).
 
En jij, ben je ook aan het haken geslagen misschien?
 
In ieder geval, ik hoop je inspiratie te hebben gegeven en wens je nog een plezierige dag toe,
tot de volgende keer,
wollige groetjes,
Sylvia

1 opmerking:

  1. Oh zus wat ben goed bezig geweest haha en wat een mooie kleurtjes hebben de bollen

    BeantwoordenVerwijderen