Weer aan 'de haak' geweest.....

Hier weer een nieuw haak-berichtje van mij.....

Afgelopen weekend was een lieve vriendin van mij jarig en natuurlijk hebben we haar mijlpaal gevierd.

Haar ken ik al vanaf de lagere school en daarna via het sporten hebben we ons contact weer opgepakt. Inmiddels zien we elkaar wekelijks met het uit laten van onze hondjes. Omdat ik haar goed ken weet ik dat zij 'iets' zelf gemaakt heel erg kan waarderen omdat het meestal zo anders is dat niemand 'het' heeft en dus ook wel bijzonder is. Nou daar houdt zij van!

Ik kwam in mijn (inmiddels grote) verzameling van haakboekjes, haaktijdschriften een heel leuk idee tegen waarvan ik meteen wist dat ik dat voor haar zou gaan maken. Ik twijfelde eerst wel want....tja...iets zelfgemaakt....is dat wel leuk???? Maar door het haakwerk met wat andere van mening te wisselen kwam ik er achter dat het tóch wel een mooi cadeau werd......


 
Een sjaal, gehaakt in rondjes, als sieraad om je hals..........
 


Zolang werd de sjaal en om zichtbaar te maken hoe je 'm kunt dragen....


Ik was uiteindelijk tevreden met het resultaat dus....de sjaal leuk verpakt in een 'hoedendoos' van de Hema en deze beplakt met foto's van ons samen.


Zij was erg blij met dit gehaakte cadeau en ze vond de kleuren geweldig! Stoer op een spijkerjasje of bij een zwart gilletje (dit draagt zij vaak).

Nog een laatste foto van 'work in process'. Haakte heerlijk hoor!

Inmiddels heb ik een nieuw haakwerkje opgepakt en dit keer is het voor mezelf! Je ziet het vast weer een volgende keer op dit blog........

Een fijne week nog,
haakgroetjes,
Sylvia

Pssst...vindt je het leuk om ook eens mooie kaarten te maken ???  Mirjam heeft een hele leuke workshop op haar site gezet. Doe je mee (met een clubje vriendinnen een leuke middag/avond hebben?)? Meld je aan via haar blog http://madebymirjam.blogspot.nl/2015/03/schudden-maar.html#comment-form
Leuk toch!

 
 
 

1 opmerking: