Resultaat van het plannen maken......

Hoi, welkom op deze zonnige zaterdag!

Wat een heerlijk weer werd het vanmiddag, je voelde de warmte van de zon al. In een hoekje van de tuin vanmiddag toch al mijn eerste bakkie thee gedronken, hmmmm, beetje mijn gezicht in de zon.......

Als jullie mij gevolgd hebben dan weten jullie dat ik vorige week een dagje vrij had én onder het genot van een koffie bij Intratuin plannen had gemaakt voor een nieuw haakprojectje. Ik zeg '-je' want het werd een priegel werkje! Maar met wat doorzettingsvermogen heb ik in één dag dit slangetje als sleutelhanger gemaakt. Mijn sleutelbos(-je) was zonder 'iets' dus tijd om er een eigen gemaakt haaksel aan te hangen, zo gezegd, zo gedaan.....


Dit slangetje is met gemêleerd katoen gehaakt op nummer 2.....ja, dat was er klein, ietepiet klein! Ik heb hem/haar nog een glimlachje gegeven en twee kraaltjes als ogen. In zijn/haar lijf zit chenilledraad, zo kan ik hem/haar laten kronkelen....leuk toch!

Een fijn weekend nog en tot een volgende keer,
lente-groetjes,
Sylvia
             



Geen opmerkingen:

Een reactie posten