Een paar kaartjes.....

Welkom.....

Vandaag is het weer tijd voor een paar kaartjes welke ik gemaakt heb met mijn nieuwe pons en stempelset Beautiful Bunch van Stampin'Up!
Ik vond de combinatie bruin en geel zo mooi matchen dus hier zijn ze......




De achtergrond van de basiskaart heb ik met een mal geëmbost, dan krijg je een mooi effect. Een zijde strikje maakt het geheel af. De bloemen stempelen zo mooi, kan niet mislukken!



 



 
En hier nog even een paar kaartjes met één van mijn favoriete stempels van Stampin'Up! "Wetlands". Ik zeg wel één van mijn favoriete maar ....... ik ben inmiddels zo fan van al die mooie producten van Stampin'Up! dat inmiddels alle aangeschafte stempels wel favoriet zijn!! De kwaliteit van de stempels en alle materialen zijn echt zo super goed, het aanschaffen meer dan waard.
 
 
Inmiddels hebben we al weer een hele leuke kaarten-workshop-middag bij Mirjam achter de rug waarover ik je de volgende keer graag al het gemaakte wil laten zien. Mocht je inmiddels meer willen weten over Stampin'Up!, kijk dan eens op de site van Mirjam, http://madebymirjam.blogspot.nl/ . En wil je eens kennis maken met de producten, neem dan eens deel aan leuke workshop bij Mirjam, zij laat het je graag allemaal zien.
 
Nog een fijne zondag en een prettige week,
tot een volgend berichtje,
groetjes,
Sylvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten