Fijne kerstdagen!

Hallo, leuk dat je weer even komt kijken.

Het is bijna kerstmis. Nog één dagje voor kerst en zo'n dag vindt ik eigenlijk al kerst. De dag voor kerst dan hoef je even niks...(althans als je al je boodschappen hebt gedaan en geen kerststress hebt!) en kun je even rust hebben voor alle verplichtingen weer beginnen.....

Vorig berichtje liet ik een zakje zien maar zonder de inhoud. Hier komt ie dan!



 
 
Ik haakte verschillende kerstbomen in diverse kleurcombinaties en verpakte ze als cadeautje in een zakje! De kerstboom bestaat uit twee delen, voor -en achterkant zelfde. Dan de knoopjes of andere versiersels erop genaaid en toen rondom dicht gehaakt maar nog niet gesloten. Dan de boom opvullen en het laatste stukje dichtmaken, voilà!
 



Tja, ik moest het jaar waarin ik het haken heb ontdekt toch afsluiten met wat haak-gefreubel!!


Ik wens jullie allemaal fijne kerstdagen en alle goeds voor een gelukkig nieuwjaar. Dat deze maar weer mooie creaties mag opleveren!! Op haakgebied of op een kaart.

Tot een volgende keer,
kerstgroetjes,
Sylvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten