Petite Petals

Hoi, daar ben ik weer met een berichtje....

De laatste dagen is het weer helemaal niet meer zomers en volgt de ene regenbui de andere snel op....beetje jammer maar ik hoop toch nog op een mooie september maand.

Enige tijd geleden heeft Mirjam een leuk voorbeeldje gemaakt met de Petite Petals en daar heb ik er gelijk maar een paar van gemaakt. Het is een simpel kaartje maar het effect is groots! (tenminste....dat vind ik hihi)




Je hebt dus de pons en de stempelset van Petite Petals uiteraard van Stampin'Up! (verkrijgbaar bij Mirjam, zie haar site http://madebymirjam.blogspot.nl/)

Dus na dit kaartje volgende er nog een paar....


 ..in vrolijke kleuren.....


...en wat monotone kleuren, soort van ton-sur-ton....



 ....en weer wat vrolijks...als achtergrondstempel heb ik er eentje uit de 'oude doos' gebruikt, geen idee waar die vandaan komt maar doet het wel goed...


Allemaal nog even op een rijtje, zeg nou zelf....hier kun je er toch geen genoeg van op voorraad hebben, voor elke gelegenheid toepasbaar....

Bedankt voor je bezoek en tot een volgend berichtje,
helaas wat herfstachtige crea-groetjes,
Sylvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten