Vlaggetjesfeest

Hoi, leuk dat je weer even komt kijken....

Aan de ene kant is het jammer dat het weer wat wisselvallig is en je dus niet veel buiten kunt zitten 's avonds...aan de andere kant biedt het wel mogelijkheden om weer eens met ideeën mijn hobbykamertje in te duiken met een potje thee! Voor mijn verjaardag had ik best veel spulletjes van Stampin'Up! gekregen en ook zelf gekocht en met elke set (stempel/pons) wilde ik graag eens aan de slag gaan. Lang leven Pinterest want daar vindt je veel voorbeelden. Zo gezegd ben ik aan de slag gegaan...


Het kraft papier op deze kaart heb geëmbosd waardoor je zo'n leuk ribbeltje krijgt. De vlaggetjes zijn gemaakt met de Banner pons

  

Op dit kaartje lijkt het alsof de vlaggetjes aan een draadje hangen maar nee...ik heb gewoon tussen de vlaggetjes een glassteentje geplakt, effect is dezelfde...


Hier een rijtje vlaggetjes onder elkaar in de tinten, smoky slate, crushed curry, wisteria wonder en pool party......



Hier de kaartjes bij elkaar. Wat gaat het toch gemakkelijk......een kaartje maken met de producten van Stampin'Up! De kleurtjes en materialen zijn allemaal zo goed op elkaar afgestemd dat het bijna niet mis kan gaan.

Voorheen haalde je je hobby spulletjes (card stock, stempels, inkten, bloemetjes, designpapier, malletjes enz. enz.) op de beurs (of hobbywinkel) waarbij alles vaak van diverse merken afkomstig waren en waar je dan thuis aan de slag ging met het zoeken naar de juiste match tussen het aangekochte, .... vaak miste je dan toch nog iets of het was het soms nét niet. Het koste je veel tijd om tot een eindproduct te komen.

Met de spulletjes van Stampin'Up! is het 'denkwerk' al gedaan en hoef je alleen de nieuwe catalogus door te bladeren en zie je precies wat bij elkaar past. Via Pinterest vindt je oneindig veel mogelijkheden met de stempels, ponsen, inkten enz. En het werkt zo prettig, de materialen zijn van een uitzonderlijke kwaliteit.

Nou, genoeg promotie lijkt me.....wil je ook kennis maken met Stampin'Up!, kijk dan op het blog van Mirjam http://madebymirjam.blogspot.nl/, hierop is de allernieuwste catalogus te vinden.....je kunt 'm downloaden en inkijken! Hoe leuk is dat!! Laat je inspireren.

Bedankt voor je bezoekje,
creatieve groetjes,
Sylvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten