Hieperdepiep.....HOERA...

Hoi volger van ons blog,
leuk dat je weer even komt kijken......

Vorige week was ik jarig en voor mijn verjaardag kreeg ik twee hele mooie kaarten, eentje van Ank en eentje van Mirjam. Beide gemaakt met de producten van Stampin'Up! (...natuurlijk lol...). Ik wil ze heel graag met jullie delen.....

Dit is de voorkant van de kaart met rechts een strikje, hieraan maak je de kaart open......



..vervolgens zie op de linkerafbeelding de eerste binnenkant van de kaart maar.....er zit nog een verscholen binnenkaart in!!! En na het uitvouwen stond daar mijn felicitatie op. Hoe geniaal weer gemaakt. Volgens mij heet dit de hidden message card. Nu maar hopen dat we deze kaart een keertje tijdens en workshop bij Mirjam mogen maken......leuk ;)
 

 
 
 Mijn favoriete bloemen ontbreken zeker niet op mijn verjaardag...pioenen....ik krijg nooit genoeg van!!

Onderstaande kaart kreeg ik voor mijn verjaardag van Ank, wat is ie mooi in zijn eenvoud.
 Hier zie je dat ze gebruik heeft gemaakt van de stempel en pons combinatie van Stampin'Up!, Petite Petals ...

..en ik heb niet alleen deze mooie kaart gekregen maar ook heel veel mooie spulletjes van Stampin'Up! Ik bedank Ank, Mirjam en mijn moeder voor de hele mooi cadeaus, ik ga er gauw mee aan de slag zodat jullie de resultaten kunnen bewonderen.


Bij de laatste workshop kregen we van Mirjam de kans om eens door oude spulletjes te snuffelen welke ze op Marktplaats te koop gaat aanbieden.....deze stempel is al héééél oud en eigenlijk niet veel gebruikt maar ik vond 'm altijd al heel mooi (ook weer in zijn eenvoud), ik aarzelde dan ook geen moment toen ze de aanbieding deed wat uit de rommeldoos te kiezen.....en ben er meteen mee aan de slag gegaan. Goed gelukt vond ik zelf wel....

Nu is het buiten erg mooi weer, de zon schijnt en de thee is net gezet....ik ga even buiten onder de parasol zitten....ik wens jullie een mooie dag en graag tot een volgende keer,
zonnige groetjes,
Sylvia

p.s. vergeet niet ook een kijkje te nemen op het blog van Mirjam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten