Voor de jarige......

Fijn dat je komt kijken.....

Vandaag is een lieve vriendin van me jarig en dit kaartje heb ik al een tijdje geleden gemaakt en ik denk dat ik 'm ook al een keertje op onze site heb laten zien....... maar ik pakte de kaart en vond 'm eigenlijk te leuk om niet nog een keertje met jullie te delen, moet kunnen .. toch?




Het label bovenaan de kaart zit los en als je 'm uitschuift dan zie je dat ik er een tekst op gestempeld heb. Op de kaart is de maandstempel van Joy gebruikt ....handig want zo kun je de verjaardagskaart wat persoonlijker maken door de dag van de jarige te omcirkelen. Een stans van een zandloper (Joy) geeft het verjaren weer. Het kleine ronde stempeltje met Hartelijk Gefeliciteerd en het hoek ornamentje (rechtsonder) zijn beide van Unique Hobby Products.

Met deze kaart wens ik Karin een fijne verjaardag en wens ik jullie een fijn (hopelijk zonnig) weekend,
tot de volgende keer,

groetjes,
Sylvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten