Trouwen of 25 jaar getrouwd?

Hoi, leuk dat je weer even komt kijken!

Wat een prachtige dag hebben we vandaag weer gehad, wat een zonnetje!! Dit is weer genieten.... en helemaal als het vandaag je trouwdag is! Vanmiddag ben ik op een receptie van een pas getrouwd stelletje geweest en vandaag is ook de trouwdag van mijn vriendin Elise en haar man. Zij zijn vandaag 25 jaar getrouwd.

In de uitnodiging voor het feest vroegen ze geld omdat ze een mooie reis met hun twee kinderen gaan maken. Om zomaar geld in een willekeurige kaart met envelop te doen da's niets voor mij dus...... kon ik het niet laten om toch de uilenpons weer even te voorschijn te halen en de hobbykamer in te schieten voor een toepasselijke kaart en dit is 'm geworden.....ik moet er zelf eigenlijk wel om lachen, zeker de bruid met haar tule!!


 
Op deze foto zie je het iets beter......
 


Haar 'jurk' heb ik geponst uit een soort stof-papier met glans, haar parelketting is afgeknipt van een lint van kraaltjes. De bruidegom heeft een strik, gemaakt van de voetjes van de uil maar dan tegenelkaar geplakt en het hoedje is los uit de hand geknipt, staat heel chique toch?!

Ik wens jullie nog een fijn weekend en tot een volgend bezoekje,
creatieve groetjes,
Sylvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten