Uiltjes.....maar dan gehaakt!!

Hallo bezoeker, leuk dat je weer even komt kijken op ons blog.

Het is weer even stil geweest op ons blog maar.....we hebben niet stilgezeten hoor!
Ik had al eerder gemeld dat bij mij het uilen-virus heerst....hihi (zie vorige berichten van de uilenkaarten) en dus ik heb mezelf weken geleden een workshop 'uiltje haken' cadeau gedaan. Haken is helemaal in en ik wilde het haken al zo lang eens een keertje oppakken maar het kwam er maar niet van. Soort van drempelvrees of zoiets...denk ik. Toen ik deze workshop, na wat googlen, in mijn eigen dorp tegenkwam wist ik het meteen....daar ga ik heen. In twee avondjes heb ik geleerd een uiltje te haken (met dank aan Jessica van Zwieten). En je raadt het al....ik kon niet meer stoppen.......hieronder de resultaten, .......zo leuk!!


De blauw/bruine uil, is mijn allereerste uil van de workshop. De groen/blauwe uil heb ik inmiddels aan een vriendin cadeau gegeven...ze vond 'm LEUK!!



Deze groene volgde al snel.....en heb ik verkocht!!!! (niet te geloven....)





Achussie.....drie uiltjes klaar, kijk ze leuk hangen.......

 

Natuurlijk gingen de hobby-dames ook aan de haak!!.....


...en haakte in verschillende kleuren, zoals framboos/groen/geel......


...en in licht blauw/grijs/turquoise.......

 
 
....in een gemĂȘleerd kleurtje, ook zeer verrassend.......
 
...als laatste shot....allemaal uiltjes aan een tak........

Ik hoop dat jullie mijn uilen-fase kunnen waarderen want ik weet nog niet of ik al door deze fase heen ben, haha.....de tijd zal het leren, .... misschien moet ik een ander beestje gaan uitproberen....wie weet.....je merkt het hier op ons blog vanzelf.

Ik wens jullie allemaal fijne Paasdagen, hopelijk met mooi weer, geniet ervan en graag tot een volgend bezoekje,

crea-haak-groetjes,
Sylvia

1 opmerking: