Monsters!!!!

Hoi, leuk dat je weer even komt kijken.

Jullie weten natuurlijk allang dat ik een beetje aan "de uilen" ben en nu wist ik dat mijn nichtje helemaal gek is van minons (film "verschrikkelijke ikke") en laat ik nou op Internet een voorbeeld van een minonskaart vinden waarbij de uilenpons van Stampin'Up! wordt gebruikt!! HA! Even stiekem nagemaakt....

En dit is 'm geworden.......


Ze hebben beide 'wiebeloogjes', zo leuk!

Vorige week hebben jullie mij misschien even gemist op ons blog en dat kan kloppen. Ik had een hardnekkige griep te pakken en dat heeft even geduurd, gelukkig gaat het weer goed met me. In de brievenbus viel deze kaart van Mirjam voor de zieke ikke.......





Dat was het weer voor deze keer.

Vergeet volgende week zaterdag 5 april niet!! Mirjam staat dan op de Crea-boeken-beurs in Nove, Dorpsstraat in Nootdorp. Zie ook vorige berichten. Kom gezellig langs en maak kennis met haar creaties en de producten van Stampin'Up! De beurs is van 11.00 - 16.00 uur, entree gratis.

Crea-groeten,
Sylvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten