Uilenpost!!

Hallo, leuk dat je weer even komt kijken,

Ik kan er maar geen genoeg van krijgen....van de uilenpons van Stampin'Up! Natuurlijk via Mirjam gekocht (http://madebymirjam.blogspot.nl/).

Ik heb een kaartje gemaakt om iemand te bedanken (waarvoor precies dat zul je eerdaags hier op ons blog te zien krijgen.....het is 'iets' dat ik gehaakt heb!).


Hieronder nog een kaartje voor een jarige. De 'tak' heb ik gemaakt van de boom stans van Marianne Design, ik heb er één tak vanaf gehaald en zodoende paste die precies onder de uil. Anders hangt ze zo 'los' in de lucht!


Verder had ik voor Valentijn nog een kaartje gemaakt die ik wilde laten zien. Het is zo leuk.....aan de voorkant een doorkijkje van de uil en als je 'm openmaakt....

                                             Hij kijkt naar haar en zij kijkt naar hem


Zo kun je zien hoe veelzijdig de uilenpons is en toepasbaar voor elke gelegenheid.

Vergeet niet te kijken op Mirjam haar blog voor informatie over Stampin'Up!.
Op 5 april a.s. staat Mirjam op de Crea -en hobbymarkt in Nootdorp, gebouw Nové in de Dorpsstraat, het zou wel erg leuk zijn als je langs komt!

Fijn weekend,
crea-groetjes,
Sylvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten