Fijne verjaardag!

Lieve bezoeker,

Gisteren was Mirjam jarig en heeft het inmiddels ook al gevierd. Zij heeft een gezellige middag en avond gehad en heeft (zoals ze zelf zegt) fijne cadeaus gekregen. Van Ank en mij, en ook van haar moeder heeft ze producten van Stampin 'Up! gekregen waar ze erg blij mee was. Aangezien ze hier toch haar 'ding' van wil gaan maken heb ik voor haar heel toepasselijk een Stampin'Up!  kaart gemaakt met de stempelset 'Wetlands'.

 
En toen ik deze kaart af had...tja...toen ik het niet laten om er nog twee te maken. De kaart is simpel van opzet om de stempel zo goed mogelijk zijn 'werk' te laten doen en ik vond 'm erg mooi geworden.

Hieronder de twee andere kaarten....





Zo ziet de stempelset (clear 126697) eruit, mocht je 'm willen bestellen dan kun je dat via Mirjam doen http://madebymirjam.blogspot.nl/
Of laat onderaan even een berichtje achter.
Je ziet dat er ook een gans als stempel bij zit....ook daar komt eerdaags een kaart van op ons blog.

Leuk dat je weer even bij ons gekeken hebt,
Fijn (creatief)weekend!
Sylvia


Geen opmerkingen:

Een reactie posten