Laatste kerstkaarten 2013

Hallo volger en bezoeker van ons blog,

We zitten bijna op de laatste dag van 2013.....wat gaan de dagen toch snel voorbij en nu gaan we bijna over naar 2014......toch wil ik nog een paar kerstkaarten met jullie delen.
Van Ank kreeg ik deze hele mooie kaart voor kerst en die wil ik even showen...


 Het is een afdrukje van Magnolia met dat lieve poesje erbij. De tekststempel binnenin is van Stampin'up! en is verkrijgbaar via Mirjam (http://madebymirjam.blogspot.nl/) of laat even een reactie achter op ons blog.


Deze easel-kerstkaart heb ik gemaakt voor Ank en heb ik gebruik gemaakt van diverse mallen van Marianne Design (klok, blaadjes, zandloper, ster in de midden van de klok, achterliggende mal) met een paar bloemetjes en een kleine tekst wordt de kaart niet te druk.

De laatste kaart is van Mirjam, hierbij heeft ze de thinlits van Stampin'up! gebruikt. De kaart was in een vorig berichtje al te zien maar daar kwam de foto's niet zo goed uit. Hier dus even in de herhaling.


Mocht je interesse hebben in de producten of informatie willen hebben over de Stampin'up! producten dan kun je een reactie op ons blog achterlaten. Mirjam is gestart als Stampin'up! demontrator en start ook eerdaags haar eigen blog en webshop. Op ons blog zal verdere informatie hierover nog volgen.

Tot een volgende keer maar eerst.....

          

Fijne jaarwisseling en namens Mirjam en mij een heel gelukkig en vooral gezond nieuwjaar gewenst. Dat 2014 ons maar fijne creatieve momenten mag opleveren.                         
                                                         Tot volgend jaar!
 
  
                                                         Mirjam en Sylvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten