Trouwkaart

Hallo bezoeker van ons blog,
Het is wel heel lang geleden dat ik wat gepost heb op ons blog maar nu de zomerse dagen een beetje voorbij zijn komt er meer zin om weer aan de tafel te gaan knutselen.

De dochter van een collega trouwde afgelopen vrijdag en voor haar had ik deze kaart gemaakt. Haar trouwkaart en thema kleur was blauw en dat heb ik in mijn kaartje ook verwerkt. De initialen van de bruid en de bruidegom staan in de hartjes....



 
...en ook aan de binnenzijde....later heb ik hier een harte felicitatie geschreven.
Het kaartje heb ik basic gehouden, dat vond ik het best passen.

Tot een volgend kaartje.....
Vanavond hebben we weer een hobbyavondje bij Mirjam en de gemaakte kaarten laat ik je graag eerdaags zien.

Groetjes,
Sylvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten