Cadeau tasje

Hallo bezoeker of blogvolger,
 
Vandaag ben ik in de weer geweest met een project wat ik een keer op internet had gezien.
Ik heb deze aangepast en mijn eigen draai eraan gegeven zoals dat heet.
Het leuke hieraan is dat het 1 stuk cardstock is dat alleen wordt gevouwen en daarna vastgeplakt.
Als dit klaar is kun je er van alles op kwijt zoals een plaatje, bloemetjes en een strik.
Het cadeautasje zit aan de bovenkant vast met klittenband en als je deze losmaakt dan........
  
 
Maar je kunt het natuurlijk ook met iets anders vullen.
En aan de achterkant kun je een boodschap of je naam schrijven.
Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden en als je vragen hebt over dit project dan kun je een berichtje achterlaten.
 
Geniet van de zomer,
Lieve crea-groetjes van Mirjam.

1 opmerking: