Vintage

Ik kreeg een opdracht van mijn buurvrouw om een mooie kaart te maken voor een 40 jarig huwelijksfeest. Dit was voor mij een hele uitdaging omdat ik eens wat anders wilde. Het is een mooie vintagekaart geworden met twee mooie nieuwe stempels van JOY gekocht bij AnMa Creatief dit is echt zo'n leuk klein online winkeltje.
 
Op de voorkant de Vintage roos en een kalender met de maand april met de datum van de trouwdag. ( Dit was op 18 april maar het feest is op 30 juni)
Ook de binnenkant is gemat met het zelfde designpapier als de buitenkant.
 
Bedankt voor jullie bezoek!
 
groetjes Mirjam
 

1 opmerking:

  1. Hallo Mirjam,

    Wat heb je een supermooi kaartje gemaakt met je nieuwe stempels! De Old Letter Rose is prachtig ingekleurd en het kalendertje maakt het helemaal af. Superleuk!

    Bedankt voor de reclame voor mijn webwinkel!

    xxx Anne-Marije
    www.anmacreatief.nl

    BeantwoordenVerwijderen